djpats Rakoon Squatteur Semi-Pro
Number of posts : 193 Age : 65 Localisation : Mantes la Jolie Mon Style musical : funk disco Loisirs : ordi musique internet mix etc.... Registration date : 24/09/2007
| Sujet: Djpats 1 hour Funk session mix @t Toane radio (France ) Sam 15 Nov - 5:51 | |
| salut retour aux sources c'est reparti !!!!! 1 heure de funk session mix sur Toane radio (web) tout les dimanches le lien : http://www.partage-facile.com/144002-djpats_funk_session_mix.mp3.htmlTrack list Djpats session funk Mix Toane Radio november (France) 1-Barkays sex o matic 2-Blue Father Lets funk 3-cameo word up 4-D train one for me 5-Strikers body music 6-Patrice Rushen forget me 7-Veen zee funky beep bop 8-Evelyne Champaign king 9-Shalamar make that move 10-Oliver Cheatam get down saturday 11- Whisper rock steady 12-Total contrast hit and run 13-Delegation nr9 | |
|
kylou ADMIN
Number of posts : 1455 Age : 44 Localisation : Chartres - Paris Mon Style musical : House, Soulful, Deep, Disco, Funk, Afro Beats Loisirs : Musique sport Registration date : 17/07/2006
| Sujet: Re: Djpats 1 hour Funk session mix @t Toane radio (France ) Sam 15 Nov - 11:51 | |
| yessssssss... bravo mister... belle playlist!!! i love it! Bonne continuation pour le show! | |
|
djpats Rakoon Squatteur Semi-Pro
Number of posts : 193 Age : 65 Localisation : Mantes la Jolie Mon Style musical : funk disco Loisirs : ordi musique internet mix etc.... Registration date : 24/09/2007
| |
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: Djpats 1 hour Funk session mix @t Toane radio (France ) | |
| |
|