[DOMINIUM REC.] CHRISTOPHE FONTANA - WHAT CAN YOU DO
4 participants
Auteur
Number of posts : 2667 Age : 44 Localisation : Pres du QG Français Evolusound ! Mon Style musical : House/Garage/Electro/Funk/soul/disco/Groove Loisirs : Overbooked ! Registration date : 08/05/2006
Sujet: [DOMINIUM REC.] CHRISTOPHE FONTANA - WHAT CAN YOU DO Mer 7 Jan - 7:59
Are proud to present the lastest release of Christophe FONTANA Already supported by many dj in France : What Can You Do (performed by Tiya)
CHRISTOPHE FONTANA - WHAT CAN U DO (Dominium Recordings / Funkytronik Music) - ref: FKTK003
We hope you'll enjoy this EP, released on 29th Dec, and add it to your tracklisting. It will 100% available for licensing, and is already part of the online store charts : on the 7th Jan, it ranked 4th in the Juno Download bestseller releases charts !
FUNKYTRONIK MUSIC FunkyTronik Music is a Dominium Recordings Label
Number of posts : 2208 Age : 38 Localisation : P.A.R.I.S Mon Style musical : House Techno Bootlegs ... Loisirs : Sport (et musique bien sur ...) Registration date : 23/08/2006
Sujet: Re: [DOMINIUM REC.] CHRISTOPHE FONTANA - WHAT CAN YOU DO Jeu 8 Jan - 5:31
Jaime beaucoup ce release, et en plus il y a une foule de version assez differente les unes des autres; je ne saurai pas encore vous dire laquelle me plait le plus mais jaime beaucoup lesprit de la release qui a tenter dexploiter le vocal sur toute une palette de style aussi different les uns des autres.
une vrai reussite en ce qui me concerne
SAMBOX Space Rakoon Buveur d'Elite
Number of posts : 680 Registration date : 25/05/2006
Sujet: Re: [DOMINIUM REC.] CHRISTOPHE FONTANA - WHAT CAN YOU DO Mer 14 Jan - 11:45
Grop coup de coeur pour la version R'N'B
kylou ADMIN
Number of posts : 1455 Age : 44 Localisation : Chartres - Paris Mon Style musical : House, Soulful, Deep, Disco, Funk, Afro Beats Loisirs : Musique sport Registration date : 17/07/2006
Sujet: Re: [DOMINIUM REC.] CHRISTOPHE FONTANA - WHAT CAN YOU DO Jeu 15 Jan - 9:21
Release Excellent et très complet, bravo! J'en profite pour souligner la superbe voix de Tiya... j'adore!
Contenu sponsorisé
Sujet: Re: [DOMINIUM REC.] CHRISTOPHE FONTANA - WHAT CAN YOU DO
[DOMINIUM REC.] CHRISTOPHE FONTANA - WHAT CAN YOU DO