|
| DOMINIUM STUDIO SESSION DISPONIBLE | |
| | Auteur | Message |
---|
Laurent Schark BOSS
Number of posts : 5633 Age : 45 Localisation : London Mon Style musical : House / Funky House / Electro Loisirs : Travelling, Cooking, Sports Registration date : 01/05/2006
| Sujet: DOMINIUM STUDIO SESSION DISPONIBLE Mer 6 Oct - 5:38 | |
| Chers Rakoons, Ca y est, on a enfin décidé de mettre le savoir du studio Dominium au profit des jeunes producteurs, chanteurs(euses), etc... Lisez cette annonce : http://www.starnow.co.uk/noticeboard/NoticeDetail.aspx?notice_id=2454Si l'anglais n'est pas votre fort, n'hesitez pas a demander une traduction Le seul truc qu'on ne fait pas : cours de musique. Amities, LS ____________ voici une copie de l'annonce : Low cost studio for mix/master, voice takes, demo productions or commercialNotice no. 2454 - London, United Kingdom From September 2010, Dominium Recordings (based in London) open their studio for "good-value" recordings, demos, mixing and mastering. Let me explain. - You need to record a demo with your voice as the label you target needs some material better than something recorded on your stereo, or laptop (voice takes) - You're a good musician but have absolutely no idea to make your track sound good enough to send it to recording company (mix) - You have a good mix of your track and need the final touch to make it sound like commercial products (mastering), for RnB, Rock, Electronic Music, etc. - You need some training for Mix or Mastering, to be a little more "independent" with your own studio, and look for advise. As a qualified sound engineer, and musician, I maybe can help you to get something quick and good, with professional/commercial sounding quality, with low cost. There's no catalogue, no established pricing (expect for mixing and mastering) as it depends on everyone needs. If you are interested, feel free to contact me on contact@laurentschark.com. All the best with your music ! LS NOTE : invoice provided, and references given if requested Contact name: Laurent Schark Contact phone: 0775-728-1942 Email: contact@laurentschark.com | |
| | | kylou ADMIN
Number of posts : 1455 Age : 44 Localisation : Chartres - Paris Mon Style musical : House, Soulful, Deep, Disco, Funk, Afro Beats Loisirs : Musique sport Registration date : 17/07/2006
| Sujet: Re: DOMINIUM STUDIO SESSION DISPONIBLE Mer 13 Oct - 10:25 | |
| en voilà une excellente idée!!! bravo !!! | |
| | | Laurent Schark BOSS
Number of posts : 5633 Age : 45 Localisation : London Mon Style musical : House / Funky House / Electro Loisirs : Travelling, Cooking, Sports Registration date : 01/05/2006
| Sujet: Re: DOMINIUM STUDIO SESSION DISPONIBLE Dim 17 Oct - 9:53 | |
| | |
| | | allanh Rakoon Techniquement Vivant
Number of posts : 76 Age : 54 Localisation : Hérault, FRANCE Mon Style musical : funky house, soulful, club, house, electro Loisirs : Basket Ball Registration date : 17/03/2009
| Sujet: Re: DOMINIUM STUDIO SESSION DISPONIBLE Mar 23 Nov - 8:41 | |
| je dirais meme plus: excellente idée !!! j'éspère arriver à proposer un track de qualité très bientot en tant que petit Jedi musical. | |
| Sujet: Re: DOMINIUM STUDIO SESSION DISPONIBLE Mar 23 Nov - 10:42 | |
| Alors que penses-tu de nos premiers échanges ? | |
Number of posts : 76 Age : 54 Localisation : Hérault, FRANCE Mon Style musical : funky house, soulful, club, house, electro Loisirs : Basket Ball Registration date : 17/03/2009
| Sujet: Re: DOMINIUM STUDIO SESSION DISPONIBLE Mar 23 Nov - 14:28 | |
| bien bien, j'ai été épaté de ton "oreille absolue", quant à ta faculté pour retrouver un kit de batterie noyé parmi les autres instruments et le vocal, et de me la nommer sur le champ !
après notre vie intime ne regarde que nous, surtout derrière une webcam !?!!
en parlant d'échange: tu sais ce que dit un ver de terre sortant d'un plat de spaghettis? oulala, quelle partouze ! ok, je sors... | |
| | | kylou ADMIN
Number of posts : 1455 Age : 44 Localisation : Chartres - Paris Mon Style musical : House, Soulful, Deep, Disco, Funk, Afro Beats Loisirs : Musique sport Registration date : 17/07/2006
| Sujet: Re: DOMINIUM STUDIO SESSION DISPONIBLE Mar 23 Nov - 22:06 | |
| Allan serait il parti pour nous pondre un track soooo Funky ? | |
| Sujet: Re: DOMINIUM STUDIO SESSION DISPONIBLE Mer 24 Nov - 22:20 | |
| j'aimerai bien. en tout cas, l'envie est là!!! | |
| Sujet: Re: DOMINIUM STUDIO SESSION DISPONIBLE Jeu 25 Nov - 5:58 | |
| Tu as tous les ingrédients ! Manque plus que la bonne recette | |
| | | daxto Rakoon Squatteur Semi-Pro
Number of posts : 282 Age : 40 Localisation : France Mon Style musical : House Loisirs : Music, cinema Registration date : 21/03/2007
| Sujet: Re: DOMINIUM STUDIO SESSION DISPONIBLE Sam 11 Déc - 4:55 | |
| excellent | |
| | | Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: DOMINIUM STUDIO SESSION DISPONIBLE | |
| |
| | | | DOMINIUM STUDIO SESSION DISPONIBLE | |
|