| :: Laurent Schark - Chemistry feat. Jodie Cooper :: | |
|
+15Greg Dorian Pédro Cortez stonewillis heavinz RnR FRANK SAVANNAH Kannamix SMR Idunn spaneo audreycoyote alexees dj dee kylou Laurent Schark 19 participants |
|
Auteur | Message |
---|
Laurent Schark BOSS
Number of posts : 5633 Age : 45 Localisation : London Mon Style musical : House / Funky House / Electro Loisirs : Travelling, Cooking, Sports Registration date : 01/05/2006
| Sujet: Re: :: Laurent Schark - Chemistry feat. Jodie Cooper :: Lun 8 Sep - 5:05 | |
| | |
|
| |
Greg Dorian Rakoon Techniquement Vivant
Number of posts : 57 Age : 43 Localisation : France Mon Style musical : House, electro house, disco house Loisirs : musique Registration date : 08/10/2007
| Sujet: Re: :: Laurent Schark - Chemistry feat. Jodie Cooper :: Mar 16 Sep - 6:39 | |
| Mortel ça, normal il est tellement énorme ce track Peut-être des surprises cette année qui sait | |
|
| |
Laurent Schark BOSS
Number of posts : 5633 Age : 45 Localisation : London Mon Style musical : House / Funky House / Electro Loisirs : Travelling, Cooking, Sports Registration date : 01/05/2006
| Sujet: Re: :: Laurent Schark - Chemistry feat. Jodie Cooper :: Mar 16 Sep - 8:34 | |
| J'espere aussi !!! Donc, bon, faites passer le message autour de vous ! faut voter ! | |
|
| |
FRANK SAVANNAH BOSS
Number of posts : 2667 Age : 44 Localisation : Pres du QG Français Evolusound ! Mon Style musical : House/Garage/Electro/Funk/soul/disco/Groove Loisirs : Overbooked ! Registration date : 08/05/2006
| Sujet: Re: :: Laurent Schark - Chemistry feat. Jodie Cooper :: Mar 16 Sep - 12:55 | |
| ça serai bien que ça bouge pour ce track oui ! | |
|
| |
Laurent Schark BOSS
| Sujet: Re: :: Laurent Schark - Chemistry feat. Jodie Cooper :: Mer 17 Sep - 5:30 | |
| C'est clair.
Mais je suis sur que le talent finit toujours par payer ! Et vous avez tous fait de super super remixes. Je ne sais franchement pas du tout ce que peut apporter un award aux MMA, mais si ca ramene une signature, alors ca me fera tres plaisir, surtout vis a vis des personnes ayant bossé sur ce release.
Ca va payer, j'en suis sur ! | |
|
| |
Laurent Schark BOSS
| Sujet: Re: :: Laurent Schark - Chemistry feat. Jodie Cooper :: Mer 12 Nov - 10:36 | |
| Hello ! Voila le message d'annonce pour la ceremonie et les votes ! Allez un petit coup de pousse pour votre lolo ! ____________________________________________________- Hello Everyone,
My song : Laurent Schark – Chemistry feat. Jodie Cooper, has been selected for the MP3 MUSIC AWARDS !!!!! The Awards Ceremony will take place in London :
MP3 Music Awards 2008
Friday 5th December @ London's Troxy
Win Tickets to MMA 2008 in association with Music News
http://www.music-news.com/ShowCompetition.asp?nCompetitionID=533
Tickets are available now via Ticket Web
http://www.ticketweb.co.uk/user/?region=gb_london&query=detail&event=287519
First of all, I need your support to vote for my song. I really don’t know what the award can bring to me, but just winning it will be fantastic.
To vote for Chemistry, Just call this number :
0901 188 0016
(0044 901 188 0016 from outside the UK)
You will find more info on this page : http://www.mp3musicawards.co.uk/html/artists_and_bands.html
You can even listen to the song on my myspace : http://myspace.com/laurentschark
This track is actually part of a full 11 tracks release (with different remixes), and I’d like to offer a free download to anyone who voted for the song. Just let me know if you voted, and I will send you the download link. (I think I can trust you )
Thanks a lot for your big support for this award opportunity. Laurent_______________________________________________ N'hesitez pas a faire circuler ceci autour de vous | |
|
| |
kylou ADMIN
Number of posts : 1455 Age : 44 Localisation : Chartres - Paris Mon Style musical : House, Soulful, Deep, Disco, Funk, Afro Beats Loisirs : Musique sport Registration date : 17/07/2006
| Sujet: Re: :: Laurent Schark - Chemistry feat. Jodie Cooper :: Mer 12 Nov - 10:40 | |
| yesssssss on pousse ... on pousse!!! | |
|
| |
daxto Rakoon Squatteur Semi-Pro
Number of posts : 282 Age : 40 Localisation : France Mon Style musical : House Loisirs : Music, cinema Registration date : 21/03/2007
| Sujet: Re: :: Laurent Schark - Chemistry feat. Jodie Cooper :: Mer 12 Nov - 10:49 | |
| | |
|
| |
FRANK SAVANNAH BOSS
Number of posts : 2667 Age : 44 Localisation : Pres du QG Français Evolusound ! Mon Style musical : House/Garage/Electro/Funk/soul/disco/Groove Loisirs : Overbooked ! Registration date : 08/05/2006
| Sujet: Re: :: Laurent Schark - Chemistry feat. Jodie Cooper :: Mer 12 Nov - 11:43 | |
| Mon remix est passé au DARK SIDE de Canet plage, la semaine derniere, j'y etais, elle a plutôt bien marché ! | |
|
| |
Laurent Schark BOSS
| Sujet: Re: :: Laurent Schark - Chemistry feat. Jodie Cooper :: Jeu 13 Nov - 2:14 | |
| Excellent ! Ton remix est un des meilleurs du release de toute facon, je te l'ai dit. Le tarif pour l'appel c'est 70 euro cents, je crois, donc ca va c'est raisonnable | |
|
| |
Contenu sponsorisé
| Sujet: Re: :: Laurent Schark - Chemistry feat. Jodie Cooper :: | |
| |
|
| |
| :: Laurent Schark - Chemistry feat. Jodie Cooper :: | |
|